Istnieje kilka kryteriów według których można wyróżnić rodzaje reklamy. Za jedno z takich kryteriów przyjmuje się cele strategiczne, jakie przedsiębiorstwo chce osiągnąć. Pierwszym rodzajem reklamy w tym przypadku jest reklama informacyjna. Polega ona na zaprezentowaniu korzyści, które klienci masaż żary mogą osiągnąć po zakupienie danego produktu czy usługi. Drugim rodzajem reklamy jest reklama przypominająca. Ma ona na celu nieustanne przypominanie klientowi o istnieniu danego produktu, a także o jest zaletach.
Reklama wspierająca sklep z materiałami pojawia się w przypadku niewłaściwego odbioru działań czy produktów danej firmy. Ma ona na celu naprawienie wizerunku firmy. Reklama osłonowa natomiast pojawia się gdy dana firma ma już wyrobioną markę i decyduje się ona na wprowadzenie kolejnego produktu. Dzięki zastosowaniu świadomości marki, firma przenosi wszelkie jej wartości na nowy produkt. Reklama ukierunkowana polega na naprowadzeniu klientów do miejsc, w których sprzedawany jest reklamowany produkt lub usługa.
Artykuł dzięki: