Przy tworzeniu reklamy niezwykle ważne jest to, aby na samym początku określić do jakiej grupy odbiorców będzie ona skierowana. Dopiero na tej podstawie można ustalić strategię reklamy i opracować cały jej plan, dlatego tak ważne jest określenie grupy regeneracja maglownic docelowej. Wyróżnia się cztery główne grupy adresatów reklam. Pierwszą z nich i najbardziej liczną oraz powszechną jest grupa konsumencka. Reklamy są kierowane do końcowych nabywców, czyli klientów danych firm, którzy nabywają reklamowane produkty oraz usługi.
Drugą grupą jest grupa przemysłowa. Reklamy są w tym przypadku adresowane do hurtowników, detalistów, a także do firm produkcyjnych. Ponadto wyróżnia się także grupę detalistów. Reklama jest wtedy stosowana w różnego rodzaju miejscach, w których odbywa się sprzedaż detaliczna. Ostatnią grupą jest grupa instytucjonalna, w której reklama jest kierowana do instytucji administracyjnych czy społecznych oraz innych instytucji różnego typu. Są to cztery główne grupy odbiorców reklam, dla których są one tworzone.
Artykuł dzięki: