Wady i zalety reklamy prasowej

Reklama prasowa to reklama drukowana, która jest umieszczana w magazynach czy gazetach. Do głównych zalet takiego rodzaju reklamy należy duża jej skuteczność. Reklamy są umieszczane w magazynach odpowiednio dopasowanych tematycznie do reklamowanego podmiotu, dzięki czemu reklama trafia do prawidłowej grupy naprawa turbosprężarek odbiorców. Umieszczenie reklamy w gazecie pozwala osobie czytającej na wielokrotne jej przeczytanie, powracanie do niej. Sprzyja to zapamiętywaniu i kojarzeniu produktu czy usługi, która jest reklamowana. Przekłada się to bezpośrednio na wzrost sprzedaży.

Wadą reklamy prasowej jest to, iż gazety codzienne zazwyczaj mają krótki cykl życia. W przypadku magazynów cykl ten jest dłuższy. Może to być tydzień, dwa tygodnie czy też miesiąc. Kolejną wadą reklamy prasowej może być także niezainteresowanie odbiorcy daną reklamą, ze względu na przesyt tej formy w przeglądanej gazecie czy magazynie. Jest to coraz częstszy problem, ponieważ obecnie w gazetach pojawia się bardzo dużo reklam, przez co odbiorcy tracą nimi zainteresowanie.
Artykuł dzięki:

Zobacz stronę autora: kurs skiturowy dla początkujacych